WIE ZIJN WIJ?

H van Herpen bestaat uit een gemêleerd gezelschap. In september 2019 hebben wij het voortouw genomen om een nieuw evenement van de grond te tillen in Herpen.
Een eigentijds evenement voor jong en oud om Herpen bruisend te houden.
Naast dit evenement proberen we tevens inkomsten te genereren om de stichtingen en verenigingen in Herpen te ondersteunen met financiële bijdragen.

De stuurgroep bestaat uit de volgende leden: Timo de Veer, Diana & Wil Koopmans, Frans-Jan van den Berg, Sander van den Berg, Ellen Veld, Martijn van den Berg, Esmee Koopmans en Han Verploegen.

WAT IS ONS DOEL?

Ons doel is bijdragen aan de leefbaarheid in Herpen! Dit willen we doen door jaarlijks een weekend vullend familiefestival te organiseren voor jong en oud.

PROGRAMMA 2023

Na het succes van de eerste live editie in 2022, staan wij als stuurgroep te springen om er dit jaar een nóg groter feest van te maken! Zorg dat je erbij bent in het weekend van 8, 9 en 10 september 2023.

Vrijdagavond starten we om 20.00 uur met ‘Herpen Draait Door’. Het festivalterrein is open vanaf 19:00 uur. Het belooft een toffe avond te worden met afwisselende acts en dj’s.

Zaterdagavond openen we wederom de poort, bestaande uit een reusachtige H, naar ons festivalterrein 'Bruisend Herpen’ en dit keer al vanaf 19.00 uur.

De avond zal geopend worden door de jeugdige 13-koppige band CHTR-2 uit Ravenstein en omstreken. Ze spelen eigentijdse pop- en rock covers met een ´blazers-bite´. Vorig jaar hebben zij de hele tent bij H van Herpen op zondagmiddag op zijn kop gezet. Momenteel winnen ze allerlei muziekwedstrijden voor jeugdbands, dus het was voor ons meer dan genoeg reden om ze opnieuw uit te nodigen.

Daarnaast zullen we deze avond niemand minder dan George Baker op ons terrein ontvangen. Al meer dan 50 jaar staat hij op het podium, zowel nationaal als internationaal. Hij heeft meer dan 600 songs geschreven. Bekende hits als ‘Little green bag’ en ‘Una Paloma Blanca’ zal hij zingen. Zing jij luidkeels mee?

Daarnaast ontvangen we de Paloma’s. Een stel donders gezellige muzikanten die houden van een stukje ‘olderwetse’ piratenmuziek. Dit toporkest uit het oosten van het land wekt al die magistrale hitjes van vroeger weer tot leven. Zij zetten elk festival op zijn kop!

Tussen deze acts door zullen diverse dj´s uit ons eigen Herpen de feeststemming erin houden door hun talent te tonen aan de draaitafel.

Zondag 11 september vindt ´Heerlijk Herpen´ plaats. Een heuse familiedag waar diverse Herpse talenten het podium grijpen om te laten zien wat zij in hun mars hebben. De entree is deze dag GRATIS! Er wordt op zondag een podium geboden aan talenten van 4 tot 80 jaar oud. Opnieuw verschijnen er diverse Dj´s uit Herpen achter de draaitafel. Voor zowel jong als oud zijn er diverse activiteiten waar iedereen aan mee kan doen. Dit allemaal onder het genot van een lekker koud drankje en een hapje bij een van de foodtrucks van ‘Lekker van Jeroen’ in de kern van het dorp bij de kiosk.

Tot dan!

Groeps foto